Uw bestellingoverzicht: 0 Items € 0,00 leeg maken

>  Service & Informatie

Snel in huis
Gebruik bij uw bestellingen een debiteuren- en artikelnummer, dit bespoedigt de verzending zeer. Voor 12.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Bij bestellingen na 12.00 uur wordt het een dag later (foto's, enkele posters en maakwerk uitgezonderd).

Korting
Bij bestelling van 10 dezelfde Rafys producten, 1 gratis.
(Deze actie is niet geldig bij een persoonlijke kortingsregeling). 

Klachten
licht ons in, wij proberen uw problemen snel en vakkundig op te lossen.
Vragen op vaktechnisch gebied, onze fysiotherapeut kan u met advies terzijde staan. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Maatvoering
Bij het bestellen van braces is het van belang dat de juiste omvangsmaten worden doorgegeven.

Cliënt zelf laten bestellen
Dit is zeer goed mogelijk en gemakkelijk voor u. Het artikel wordt rechtstreeks naar de cliënt gestuurd. Rafys regelt de financiële afhandeling met de cliënt (voor cliënten gelden consumenten prijzen, zij betalen vooraf of onder rembours).

Altijd de goedkoopste
Zijn de producten elders goedkoper? Rafys duikt er met garantie onder.

Eigen ideeën, individuele aanpassingen
Rafys heeft een eigen productie afdeling en kan daarmee gemakkelijk op uw individuele wens inspelen. Speciaal voor u gemaakte aanpassingen kunnen niet meer teruggenomen worden.

Retour zenden
Reparatie, retour zenden voor reparatie, kan alleen indien vooraf telefonisch contact.
Reparatie door fabricagefouten is gratis.
Reparatie door veel gebruik wordt snel en goedkoop uitgevoerd (de braces dienen gereinigd te worden aangeleverd).
Retour zenden moet binnen 14 dagen gemeld worden en binnen 28 dagen retour ontvangen zijn door de Blessurewinkel.
Na het retour zenden wordt de volledige factuur vergoed. Verzend kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening, tenzij het foutief geleverd is door ons.
Gelieve de artikelen bij terugzending deugdelijk te verpakken. Beschadigde goederen kunnen wij niet accepteren.

Klik hier om het retour formulier te downloaden.

Leveringsvoorwaarden:
Orders boven de 150 euro excl. BTW franco in huis. Eventuele reclames dienen binnen 8 dagen te geschieden. Retourzendingen zonder vooraf overleg met ons worden niet geaccepteerd. Eventuele incassokosten zijn voor rekening van de koper. Als er facturen zijn, die langer dan 6 maand openstaan, kunnen alleen nieuwe leveringen plaatsvinden als de openstaande facturen direct betaald worden. Prijzen zijn vrijblijvend tot acceptatie van schriftelijke opdracht. Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel en Fabrieken te Enschede, d.d. 13 april 1987. Prijslijst en Catalogus, prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden.

KVK nummer: 060736950000

Btw-identificatienummer:NL812548814B01

Privacy statement, klik hier.

Algemene voorwaarden , Klik hier.

E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord vergeten?
  Inloggen